Reis

LUGEJA KIRI: Kreeka puhkuses pettujad soovitavad hoolikalt reisifirmat valida

Toimetas Denes Kattago 09.01.2018, 14:42

Soojamaareisil puhata tahtnud tallinlased Silvi ja Arvi pöördusid Õhtulehe poole, et võtta kokku kaaskannatajate nimel oma pettumus luhtaläinud puhkuse üle.

Õhtuleht avaldab lugejate kirja.

Olematu teenindus Kreeka puhkusereisil!

Kasutasime suve lõpul sõiduks puhkusereisile Kreekasse reisifirma teenuseid. Firma poolt kokku pandud grupis oli terve bussitäis inimesi, kes kõik maandusid hilisõhtul Kreekas.

Kohale saabudes, tuli teise firma esindaja teatama, et meie esindaja  ei saa tulla meid vastu võtta (pidi olema väga hõivatud?) ja bussijuht viib siiski meid kõiki hotellidesse laiali.

Sõitsime bussis nagu tummad läbi linnade-külade, kusjuures uue hotelli juurde jõudes kuulsime bussijuhilt väga vaevaliselt ja väga võõrkeelse jutuna, kuhu hotelli me oleme saabunud.

Samas paljud inimesed (eriti vanemad inimesed) ei saanud üldse aru, mis toimub või kus nad peavad maha minema, rääkimata eestikeelsest jutust, nagu seda peaks kuulma.

Esimest korda pikkade aastate (15 aastat) jooksul oleme sellises situatsioonis, kus puudub igasugune teenindus sihtkohas, antud juhul Kreekas!

Kõik sama asi ja veelgi hullem kordus, lahkudes Kreekast! Meil kõigil (tervel lennukitäiel inimestel) puudus täielikult info kassa kohta, kuhu tuleb minna!

Veelgi enam, olime teadmatusest sunnitud seisma 3 väga pikka (st kõik meie ja ka teiste lendude inimesed) järjekorda läbi, et jõuda oma lennuväravani. Seetõttu olime sunnitud kogu varem tuldud aja kasutama järjekordades seismistele, et jõuda viimase, väljalennu väravani!

Vanemad inimesed, meie kaaskannatajad, olid väga hämmingus ja otsisid tuge meilt ja abi ka teistelt inimestelt, kuhu minna ja kuidas toimida.

Kuidas on võimalik niisugust olukorda lasta tekkida? 

Selline tegevusetus reisifirma poolt on väga mõistmatu ja eriti kliendivastane! Samas on nende koduleht aga täis väga ülistavaid sõnu ja klienti soosivat juttu ning väärtusi mida nad väidavad hindavat!

Seega, jäime me kõik ilma väga paljust, mida oleksime pidanud sellest kohast saama!

Eespool toodud jutt ikka selleks, et valige hoolikalt reisifirmat, kellega tahate puhkusest täit mõnu saada!

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud