Kasulik

KAAL KONTROLLI ALLA: 7 spordimehe lihtsad toitumisnipid

Toimetas Vidrik Võsoberg 16.08.2018, 18:07

Kui jälgid Instagramis eeskujuna fitnessimehi, siis tead, et nad näevad köögis sama palju vaeva kui jõusaalis. Ehk: lisaks trennile tuleb heasse vormi saamiseks ka õigesti toituda. AskMen uuris seitsmelt edukalt spordimehelt, mis on nende toitumisalased nipid.

1. Söömise ajaaken

Ehk söömine kindlate ajavahemike tagant, näiteks iga kaheksa tunni järel. Kõhul on oma rütmid.

2. Sobivad toidulisandid

Osad spordimehed vannuvad, et vormi võtmeks on õige ja just nende jaoks sobiliku toidulisandi korrapärane tarvitamine. Näiteks sellise, kus sees multivitamiinid, antioksüdandid, seedimist soodustavad ensüümid ja probiootikumid.

3. Kalorid kontrolli alla

Näiteks päevas kaks söögikorda, kalorid rangelt üle loetud ja 2000 piiri ei ületa.

4. Ettevaatust kastmega

Salat on hea, aga sellise rasvase kastmega salat mitte, mis annab korraga 100% su päevasest soovitavast rasvakogusest. 

5. Looduslik ja loomulik

Kui ülal on üks fitnessiguru soovitanud heade toidulisandite kasutamist, siis mõni soovitab neist kui keemiast üldse hoiduda ja panustada looduslikele supertoitudele. Näiteks makapulber trenni eel ja kollageenvalk järel.

6. Peet

Peedimahla joomine trenni eel annab energiat ja parandab ka vereringet.

7. Lihtsus

Kana ja avokaado on kiiresti ja kergesti prepareeritavad, lisaks tervislikud ja kasulikud.

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud